Elien Van Breedam neemt afscheid van de Schelse politiek

Op 1 oktober 2021, over deze onderwerpen: Bestuur

De combinatie van een privéleven - politiek … geen evidentie.
Daarom heeft Elien de beslissing genomen om de Schelse politiek te verlaten.  Ze was zonder twijfel een van de sterkhouders binnen onze afdeling én binnen onze N-VA fractie in de gemeenteraad van Schelle. Zij verrichtte prachtig werk in die gemeenteraad met haar vele voorstellen, zoals de European Disability Card, de luierbank voor kwetsbare gezinnen in samenwerking met Huis van het Kind en een papiervrije werking van de gemeenteraad.  Ze stond ook steeds vooraan om, met de nodige passie en gedrevenheid, onze standpunten te verdedigen. Ook binnen ons bestuur was zij een echte duizendpoot die met een groot gehalte aan enthousiasme meedacht en meewerkte.
Met Elien verliezen we een zeer trouwe medestander en noeste werker.  We zijn haar heel dankbaar voor het harde werk! We respecteren uiteraard haar beslissing en wensen haar verder alle geluk en liefde toe.
Bedankt Elien!

Hieronder vindt u de bedanking van onze voorzitter voor het harde werk van Elien:
"Lieve Elien,
De te vullen schoenen die jij achterlaat in ons bestuur en naast ons op de gemeenteraad zijn op z’n minst groot te noemen. Je was een zwaargewicht binnen onze afdeling. Op de gemeenteraad kwam jij zowel met innoverende als warme voorstellen. Je verdedigde die dan ook met de nodige passie. Als organisatieverantwoordelijke binnen onze afdeling was jij de trekkende en leidende figuur om de wijkbezoeken te organiseren, om de jaarmarkt op poten te zetten, om Theo Francken naar Schelle uit te nodigen,…. te veel om op te noemen. Allemaal jouw verdienste! Je gaat enorm gemist worden.
We zijn je allen zeer dankbaar voor de mooie samenwerking.
Ik weet dat je beslissing om de politiek te verlaten geen evidente was en heb er daarom alle respect voor. Ik wens jou en je gezin oprecht veel liefde en geluk toe!
Warme groeten,
Elke"