Elke Bogaerts

Elke Bogaerts (°1977) is actief in het N-VA bestuur sinds 2018 en gemeenteraadslid sinds 2020.
In de periode 2019-2022 was ze tevens afdelingsvoorzitter van de partij.

Tijdens haar studies Politieke en Sociale Wetenschappen aan de Universiteit Antwerpen is haar passie voor politiek en sociale verhoudingen tussen mensen alleen maar aangesterkt.  Deze passie wil ze nu graag gebruiken om van Schelle een Sterker Schelle te maken.

Naast haar politiek engagement is ze trotse moeder van twee flinke zonen.  In het beroepsleven is ze werkzaam als Adviseur Fiscale Beleggingen voor ondernemers en vrije beroepen in de bankensector.  Dankzij haar jarenlange en loyale loopbaan bij deze bank heeft ze een grote affectie met ondernemers en vrije beroepen.

Wat zou je willen veranderen in Schelle?
Schelle is zo’n mooi dorp met zoveel mogelijkheden.  Jammer genoeg worden deze niet ten volle benut.  Door inspraak van en communicatie met de burger zouden deze mogelijkheden duidelijker worden en zou daar iets concreets mee kunnen gedaan worden.  Ik denk maar aan de invulling van ons marktplein, dat er al jaren als een grote, saaie, grijze betonvlakte bij ligt.  Ik denk aan de toeristische mogelijkheden in ons eigen dorp, stimuleren van de mooie fiets- en wandelroutes langs ons dorp, met de gelegenheid om de dorst te lessen tijdens deze tochten.  Ik denk aan het opwaarderen van onze lokale ondernemers en horecagelegenheden.  Onze lokale ondernemers en horeca zorgen voor extra “lijm” tussen onze burgers.